woensdag 20 mei 2015

Vintage cars - op 22 nov 2014



Een tijdje geleden opende er hier in de buurt een kleine nieuwe stoffenwinkel - Zus en Mus. 
ik ging samen met mijn zusje en de kids een kijkje nemen. 

Jesse was op slag verliefd op de stof van echino, vintage cars in petrol - en toegegeven, ik ook ;) 

toen het nieuwe patroon van Zonen 09 - Cisse - uitkwam, stond mijn besluit vast. een broekje zal het worden. 

ik ging voor dubbele zak en enkele zak aan de voorzijde, en twee achterzakken. met ritsgulpje en twee knippers. geen paspel, maar wel alles met gele stikzij gedaan om toch net iets op te vallen. 

Maat 104 standaard valt kwa lengte goed voor mijn 3,5 jarig zoontje, maar volgende maal toch eens de smalle versie proberen, want ik heb de verstelbare rekker serieus moeten aantrekken ;) 

omdat we niet direct iets passend hadden, maakte ik nog snel een leather sweater van de laatste Maison Victor erbij en flockte er een auto op 

ik ben nog steeds niet overteugd van de stoffenkeuze, maar 1 ding staat vast: er komen nog cisse's van onder het machien gerold!






Geen opmerkingen:

Een reactie posten