woensdag 20 mei 2015

hertjes en wasbeertjes - op 5 maart 2015

al 3 jaar ligt dit stofje te blinken in mijn kast 
nog voor ik wist dat ik ooit een dochtertje zou hebben. 
maar ik was er verliefd op, en als ik geen dochtertje kreeg was het wel een nichtje die ik ermee kon plezieren. 

spreekt voor zicht dat de wil om de schaar erin te zetten wel ver te zoeken was. maar het moest er ooit van komen.. 
omdat dit echt zo'n typisch lente-zomer tafereeltje is besloot ik er een jurkje voor dochterlief voor te maken. 

het werd een patroontje van oliver+s - birthday barty dress 
dit is nu het tweede patroontje dat ik daarvan maak en ik ben er toch niet 100% tervreden van (van die patronen welteverstaan) ze vallen steeds supergroot, en kloppen langs geen kanten. 

het jurkje op zich vind ik wel geslaagd, hoewel ik vrees dat het te breed gaat zijn :( 
we zien wel als het zover is, en dan passen we er hopelijk een mouw aan. 






Geen opmerkingen:

Een reactie posten