woensdag 20 mei 2015

Popsicle - op 16 maart 2015

we zijn in volle vaart aan de zomercollectie van de kleinste bezig! 
vanaf dat zonnetje komt piepen, begint het hier al te kriebelen :) 

dit x werd het de popsicle van home made mini couture. 
die maakte ik vorig jaar ook al eens toen ze net geboren was en dat was zooo schattig! 

het patroontje begint vanaf maat 68, maar ik verkleinde het toen naar een 56 
(en omdat ik het niet kan laten voeg ik die fotokes ook toe :p) 

ik verknipte weer een van mijn favoriete stofjes, maar hoelang kan je met een half metertje iets maken voor je uk? 
ik ben dus eerst al mijn halve meterkes aan het opwerken ;) 

de knoopjes/knippertjes op de achterzijde verving ik door een blinde rits en de bandjes maakte ik aan de voorzijde vast met een knoopje. de achterzijde zette ik kamsnaps. zo kan ze het in 3 verschillende lengtes dragen ;) 

patroon: popsicle - home made mini couture 
stof: hummingbirds van ik weet echtnimeer wat 







Geen opmerkingen:

Een reactie posten