woensdag 20 mei 2015

inhaalmanoeuvre - op 18 jan 2015

wow, 
wat is er al een hele tijd verstreken sinds mijn vorige post! 

niet omdat ik gestopt ben met naaien hoor ;) 
maar eerder omdat mijne man zijn laptop naast de Tv heeft gezet om filmpjes en series te streamen, en laat het nu net die laptop zijn waarmee ik de rrs-feed van de blog moet maken... 

ik heb niet stilgezeten. ook eens een keertje voor mezelf genaaid :p 
de lotta van compagny M en het tshirt uit Zo Geknipt2. 
van de lotta weet ik het zo nog niet.. ik denk dat ik hem wat ga inkorten (ik hou wel van korte rokjes). 
de eerste shirt die ik maakte viel wat kort uit, de tweede zit als gegoten :D zo volgen er nog! 

ben trouwens al stof gaan bijhalen om de boord van de eerste wat langer te maken. 

de stofjes komen uit mijne gigantische voorraad. ik weet dus echt niet meer van waar :p 







Geen opmerkingen:

Een reactie posten