woensdag 20 mei 2015

een beetje orde in de wanorde - op 13 okt 2014


dit weekend hield ik me eens bezig met mijn patronenbak. 

die smeekte al maandenlang om eens nekeer tegoei op orde gezet te worden. ik had over heel blogland al enkele superideetjes opgedaan. die heb ik samengevoegd tot het uiteindelijke resultaat. 

alles netjes in A4 enveloppen, met naam van patroon, maten, ontwerp(st)er, en een mooi washi tapeke om ze te sorteren per soort. 

de washi tape ooit nekeer gekocht in de hema omdat dat er zo leuk uitziet. behalve voor dit eigenlijk nog nooit gebruikt, maar het kwam toch maar mooi van pas ;) 

in het enveloppeke zit dan het oroginele patroon, al dan niet met handleiding, en dan in plastieken mapkes per maat de patroondeeltjes. 

aanschouw die mooie rij patroontjes :) ik wordt er instant vrolijk van 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten