woensdag 20 mei 2015

Charles - op 15 nov 2014



toen compagny m haar nieuwe patroon - charles - uitbracht, was deze al snel aangekocht, geprint, geplakt en geknipt, en dan blijven liggen... 

je kent dat wel, er komt altijd wel iets tussen 

maar gisteren is hij dan toch klaargeraakt :) 

ik maakte de 4y voor mijn 3,5jaar oude zoontje en die past perfect! 
ik heb wel de neepjes achteraan wat groter gemaakt dan voorzien. want mijn venteke heeft een smal poepeke. 

ook heb ik er een vaste rekker in gestoken ipv een verstelbare. 
ik ben ni zo voor verstelbare rekkers. die taille veranderd toch niet in de tijd dat het broekje past. 

ik maakte deze eerste versie in goedkopere stofjes. de groene stretchjeans kocht ik in de locale stoffenwinkel in de soldes. en de accentstof is een overschotje van een softcactus stofje. 

zo volgen er zeker nog! maar nu eerst de geknipte cisse van zonen 09 afwerken :) 







Geen opmerkingen:

Een reactie posten