maandag 1 mei 2017

memorylane

Overlaatst kwam ik foto's tegen van deze jurk.
Ik was namelijk eindelijk Elin haar fotoalbum van 2015 ( i know.. shame on me). En ik bedacht me dat ik nog zo een paneeltje had liggen, dat wel al een hele tijd achter een jurkje schreeuwt.

Dus woord werd bij daad gevoegd en ik maakte weer een schaamteloze copy van het oude jurkje. Alleen een ander paneeltje natuurlijk ;)

Elin is ondertussen wel wat groter en de mouwen kreeg ik er niet meer uit,
gelukkig had een vriendin enkele maanden terug hetzelfde probleem en zij loste het op door de mouw in 2 te doen en er paspel tussen te steken. Why change a good idea?


En zo heeft Elin nu dus een Orka jurkje :)
Aan de achterzijde werkte ik weer met de inzetstukjes. Net dat ietsje extra.




Ooit, ik beloof het, ooit maak ik echt wel eens een Louisa met een zak vooraan :p

Ik had ook nog een Bambi-paneeltje liggen. In een opwelling gekocht omdat ik superfan ben van Bambi. 
Oké, en ook omdat ik een Bambi t-shirt heb en dit paneeltje er zo op leek.. 
(kijk maar)


Maar, dat paneeltje was echt wel veel te klein, en de print te groot... dus combineerde ik met een effen stofje. Zal me leren om niet naar de afmetingen te kijken...

Laat ons zeggen dat ik niet helemaal tevreden ben. (Elin is er dolgelukkig mee btw) maar ik dus niet. 
Ach, het kind mag ook wel eens speelkledij hebben e..

Patroon: Louisa van Compagnie M (zonder zak)
Stofjes: Paneel Orka - Bambiblauw
Paneel Bambi - Veritas








2 opmerkingen: