donderdag 4 februari 2016

Reci-Kleren!

De bak met herstelwerkjes is weer helemaal leeg.
(en er zit ondertussen al terug een broek in...dorie toch)

Wat daar ook inzat was deze jurk waar ik me letterlijk uitknipte ;)

Ik puzzelde en puzzelde en schuimde de restjesbak af naar nog meer stof. EN... kreeg er net een Jaanu uit :)

M80, verlengd naar 86. Zit perfect.

Ik maakte noodgedwongen de versie met kleine stolpplooitjes en stak een zichtbare rits op de achterzijde.
Ik vind het nog steeds een toppatroontje :D








Tegelijkertijd sneuvelde er een andere Jaanu in de was :( 
Waarschijnlijk een vochtig washandje ofzo naast gelegen en twas gebeurd. Allemaal vlekjes die er niet uit te krijgen zijn :(
Ik knipte de jurk in twee net onder de stolpjes, en zette er een rekkertje aan.
de vlekjes zijn nog steeds zichtbaar, maar op dat rokje storen ze minder, aangezien ze ook op het bovenstuk zaten.
Het jurkje werd toch wat te kort ;)







Geen opmerkingen:

Een reactie posten