zaterdag 6 februari 2016

Carnavalsgekte!

Tis weer den tijd vant jaar, den tijd waarin je je volledig kan laten gaan in *den onnozelaar uithangen*.

Laten we eerlijk zijn, ik geniet daarvan!
Normaal gingen we opt werk ook ne carnavalsdag houden, maar om een of andere reden is dat er (nog) niet van gekomen.

De kids daarentegen, die vierden wel al carnaval.
Jesse wou een Transformer zijn. Khad niets anders verwacht... *zucht*
OK, pak gevonden en besteld. Natuurlijk twee dagen voor carnaval nog steeds niets in de bus!
ik begon te stressen, dus zijn we samen naar de speelgoedwinkel gereden en hebben een ander pak gekozen.
(ik had ZEEER wijselijk niet gezegd tegen Jesse dat ik er eentje had gevonden en besteld, oef zeg!)

Hij koos een Stormtrooper :D YES!
Supercool, mijn man en ik zijn echte Star Wars fans ;) dus dat kon zeker gesmaakt worden



Voor Elin lag de keuze al veel langer vast, ze kreeg namelijk van haar Meter een Schanulleke-popje met Kerst.
Wiske zou het dus worden :) easy peasy toch?

Ik stelde het naaien veel te lang uit en het werd dus een deadlineke van jewelste.

Het werd een Louisa jurkje (Compagnie M) zonder zak weliswaar. Met een rood lintje aan de rand en een zichtbare rode rits in de achterzijde om het toch iets meer kleur te geven.
En een belegje aan de hals, niet volledig gevoerd dus

Het rode strikje vond ik in Claire's te mechelen. The place to be voor accecoires vind ik persoonlijk.
Ons mama had nog een stukje witte katoen liggen, dus het heeft me eigenlijk voor de rest niets gekost :)



Om op te eten gewoon!! <3




In de creche maakten ze er zelfs een compleet plaatje van door een jongetje als Suske te verkleden :D
(foto ga ik hier niet plaatsen ;) ) maar het was MEGACUTE!!
Wat hou ik van die crechemadammen!!



O ja, en het Transformerpak?? Dat stak hier vrijdag in de brievenbus! GRRRR. 
1 dag te laat dus. Chans dat ik een 5-6 jaar bestelde. 
Dat gaat dus stiekem in de kast voor volgend jaar, of voor zijn verjaardag...

1 opmerking: