woensdag 16 november 2016

Een nieuw hoofdstuk

Vorige week was het zover..
Mijn kleinste sprotje ging voor het eerst naar school!

Man man, wat vliegt de tijd toch zo voorbij...

Dat betekende ook een zwaar afscheid van de crèche en de crechemadammen. :( Na bijna zes jaar elke dag je kindje afzetten en gaan halen, een gezellige babbel na het werk, ... het viel me toch wel zwaar.

Onze kindjes zijn daar echt vertroeteld en geliefd geweest. Ze gingen beide ZO graag. Niets dan lovende woorden.

Maar toch, Elin was echt wel klaar om naar school te gaan. Ze sprak er al een hele tijd over.

Als afscheidscadeauke naaide ik een Giga-hoop bavetjes. Ik begon er ergens in April al aan, en naaide tussendoor telkens enkele stuks.



Ik koos voor een tussenmaat. De crèche heeft zelf al een hele hoop grote bavetten, en zeverlapjes leken me nu toch niet zo veel gebruikt in de crèche. Dus een tussenmaat. Ideaal voor flesjesdrinkers of fruitjeseters ;)

Ik gebruikte een bavetje van in de kast als knipvoorbeeld en knipte alle restjes op die groot genoeg waren, kocht me wat handdoeken in de action en in de ikea, wat meters biais en voilà ;)

Enkele van mijn favorietjes :






Zie ze gaan :) zo fier als ne gieter dat ze met grote broer mee mocht en geen traantjes :))



2 opmerkingen: