zaterdag 16 juni 2018

Twinning Nivalis

Ja, je leest het goed. Nivalis en dus geen Solis Twinning :)

Overal duiken foto's op van leuke dochter-mama outfitjes met de Solis jurk. Maar deze had ik dus al geknipt klaarliggen en de fototjes gaven de juiste boost om ze af te werken.

Geen nood, de Solis is al aangekocht ;) juist nog printen-plakken en stof uitzoeken. Dat zal maw nog wel even duren :D haha

De stof kocht ik een tijdje geleden eens op een Poolse webshop. Om te testen of de kwaliteit evengoed  zou zijn. Dat is hij dus zeker!



Ik had net te weinig stof om een volledige lengte voor de jurk van Elin te maken, dus knipte ik er een effen boordje aan.


En natuurlijk mag de Playpants niet ontbreken. 
Tegenwoordig maak ik die bij elke jurk. Ideale restjesverwerking en O ZO MOOI!


De zoon kreeg een Cessim shirt in een lang gekoesterd paneelstofje dus die was ook weer content.


Verliefd ben ik op dat vosje <3 en het manneke erin ;)



Patronen jurkjes:
Nivalis - Sofilantjes

Patroon tshirt:
Cessim - Sofilantjes

Patroon broekje:
Playpants - Made it patterns

Stof jurkjes:
Dresowka.pl

Stof Tshirt:
Paneel vos - bambiblauw


Geen opmerkingen:

Een reactie posten