zaterdag 12 mei 2018

Picknick zonder SD-kaartje

De kids hadden beide een ongeblogd naaiseltje aan.. en we gingen picknicken in het park.

-> Ideaal foto momentje dus! dacht ik

Tot je na de 150e foto (als het er niet meer waren) merkt dat je de SD kaart thuis vergat :D
Haha! wat dom! en ik zweer het u, daar zaten pareltjes bij die niet opgeslagen foto's! Echt zonde..

Maar ik liet het niet aan mijn hart komen, het was zalig weer en het park was zo goed als voor ons alleen! en je zal het dus moeten doen met de paar gsm-foto's die ik na de vaststelling nog trok.


De kids hadden het naar hun zin, insecten zoeken en vlinders achterna jagen..


Jesse had een Matrix Polo aan, eentje die ik samen met deze polo knipte. Al even geleden dus.


En Elin dat wondermooie nieuwe patroontje van Simple Life aan, de Aria. Prachtig zomerjurkje is dat! <3






Thuis - dan toch de SD even ingestoken :p


Patroonen:
Polo: Matrix Polo - Made it Patterns
Jurk: Aria dress - The Simple Life Pattern Compagny

Stofjes:
allemaal uit de voorraad... geen idee meer


2 opmerkingen: