donderdag 22 juni 2017

Vrolijke tulpjes

Al 3 maanden ligt dat stofje hier klaar, geknipt en al...
en nu is het eindelijk een jurkje geworden.

De Jaanu van Straightgrain, heeft niet veel woorden meer nodig. Simpel maar toch net dat tikkeltje meer.

Elin is zoals geweten zot van konijntjes, dus toen ik deze stof zag, met die grappige konijntjes tussen de tulpen, kon ik niet weerstaan..

Ik maakte de 2y, en verlengde naar de 3y, al vind ik dat het net iets langer mag zijn. Nu is het net goed



Ik stak roze paspel tussen de boven en onderpanden en in de zijnaad, om het patroon toch wat te breken.


En voor een keer lette ik extra goed op bij het plaatsen van de rits ;)



Patroon: Jaanu - Elena versie - Straightgrain
Stof: Micheal Miller - Tulip Tangled van bij Cas en Nina


4 opmerkingen: