zondag 18 juni 2017

Nog eentje om het af te leren.

Nog een setje voor Jesse, gewoon omdat hij het zo graag aandoet.


Als er iets is dat Jesse geweldig vind dat is een een matching outfit. "Wow mama!! Die broek past echt Perfect bij mijn hemdje! Hoe kan dat toch??!" 
Ha zoon, je moest eens weten...

Dus wederom een Theo hemdje en een Noa Pants. Ideale combi als je het mij (en de zoon) vraagt.
Het hemdje weer met een rits, hij heeft niet liever dan dat, en ik kan hem alleen maar gelijk geven ;)


Mijn kleine aap kruipt overal op en kent geen angst. Meermaals hou ik men hartje vast als hij weeral iets flikt op een speeltuin..


De achterzijde van het hemdje deed ik met rode paspel en een stolpnaadje.
Ik wou ook de zijnaden met paspel doen, maar het hemdje zat in elkaar op automatische piloot en die ben ik dus vergeten.



Patroon hemdje: Theo - Zonen09 met rits
Patroon short: Noa pants - Compagnie M
Stof hemdje: TimelessTreasures - Yellow mini Fox
Stof Shortje: rode stretchjeans - Nostex mechelen



Geen opmerkingen:

Een reactie posten