donderdag 31 maart 2016

Paaskonijntjes en een Winnaar!

Enkele dagen voor Pasen dacht ik  - waarom maak ik nu is geen Paaskleedje voor Elin?

Ik zocht me kreupel achter het stofje dat ik in gedachten had, namelijk een redelijk stuk overschot van de Soft Cactus stof met konijntjes.

Ik kocht het een tijdje geleden bij Den Depot om een kussenhoes voor een kennis voor te maken. Ik was meteen verliefd op de stof toen ik ze in handen had en kocht een half meterke extra :) Zo kon ik van die overschotjes nog iets deftig maken.

Wat een warhoofd ik soms ben, niet te omschrijven. De stof lag gewoon al netjes verknipt klaar in de bak met geknipte projectjes. :p ni te geloven...

Een echt deadlinerke werd het. vrijdag avond ineen gestikt - zaterdag geen tijd - zondag al op zen Paasbest.


Het werd de Tea Party Sundress van Oliver+S patterns.

Hoewel ik fan ben van de vormgeving van hun patroontjes, ben ik absoluut geen fan van de uitwerking ervan..

Deze is de 3-6maand (!!!) die past voor mijn (bijna) twee jarige meid.
ik haar kastje hangt ook nog  de 0-3maand - die nu nog past, maar wat nipt wordt..
en nee - ik maakte geen printfout...

Ook het onderpand en bovenpand komt niet mooi overeen.
Chans dat ik al vorige versies naaide en dit dus allemaal al wist.
Die 0-3maand naaide ik vorig jaar, voor de trouw van mijn zusje. Dat jurkje belande in de bak met te grote maatjes en ik verkleinde het toen zelf helemaal naar mijn dochtertje haar maatjes.



Paaseitjes rapen in de tuin :)


Ik werkte het af met zalmroze paspel en had toevallig een bijpassend giletje en kousjes in de kast  (van JBC)



ik vond ook nog een foto van de mini-versie :) cutie!!

En dan nu de Winnaar van de Give - away :)
(met wat vertraging...)

Ik liet mijn zoontje een cijfer zeggen van 1-29. Hij zei - na even nadenken - 2!
makkelijk tellen toch :) 


Inge, ik contacteer je sebiet om eens af te spreken hiervoor he meid :)



3 opmerkingen:

  1. <3
    Jeeeeeeeeej!
    En de miniversie van de tparty sundress is ne Winner, kijk al uit naar buikbaby erin steken :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind ze prachtig in haar sundress! Nu nog wat zon :-)

    BeantwoordenVerwijderen