donderdag 14 januari 2016

Een veel te laat kerst-cadeauke

Of ik mijn poppenwiegje wou hebben voor Elin?
vroegen ons papa en ons mama zich af..
JA GRAAG!!

Het wiegje werd ongeveer 31 jaar geleden gemaakt door mijn papatje :)
Het enige dat ik deed was het van een laagje vernis voorzien, en nieuwe lakentjes + overtrekje maken.

Instant cadeauke voor kerst dacht ik toen.
dan kwam ook het idee dat daar toch wel een Lua voor popjes bij moest zijn.



Het wiegje met nieuwe lakentjes kreeg ze al met kerst. De lua gisteren ;)


Het flamingo stofje is er eentje van de Veritas, en ligt al enige tijd in mijn stoffenkast stof te vergaren. vooral omdat het te klein was om iets mee te maken.
De binnenzijde is een soft cactusje.


Ik koos voor velcro als sluitingskes, zodat mijn klein poppenmoederke dat alleen aan en uit kan doen. (anders staat ze hier toch op gebiedende toon aan mijn been te trekken)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten