zaterdag 5 december 2015

in het circus

Het Sint-feestje van het werk was deze x in thema circus.
de kindjes mogen dan verkleed komen :) in thema natuurlijk.

er liep vanalles rond. leeuwen, olifanten, circusdirecteurs, danseresjes en natuurlijk heel veel clowntjes.

ik wou wel graag meedoen met de kids, maar verkleedkledij hebben we niet in overvloed.
dus ik besloot zelf iets te maken


Voor Jesse maakte ik een pakje met het patroon Wolf van Zonen09.
dat was toch al uitgetekend, en zit lekker snel ineen.
ik speelde juist met de kleuren wat en flockte er driehoekjes op.

Voor Elin gebruikte ik de Tiny van Straightgrain. met het colorblocking bovenlijfje en cirkelrokje.
de rok werd onderverdeeld in 8 stukjes. ook hier flockte ik driehoekjes op.
ik maakte ook een appart onderrokje met tule, zodat het lekker bol staat.
ik maakte het juist een maatje kleiner en maakte de halsopenening ietsje groter. aangezien het in tricot is en zonder rits.
Voila, circusthema -> Check! en die van jesse kan achteraf nog als pyama gebruikt worden ;)

Vergeef me voor de onscherpe foto's... gsm...







en dan nu? 
thuis het schoentje klaarzetten voor deze flinke kindjes (*uhum*)
:)



Geen opmerkingen:

Een reactie posten