zondag 4 oktober 2015

Een Theo met lange mouwkes

Eindelijk naaide ik ook eens een Theo met lange mouwkes.

het wordt toch stilletjes aan wat frisser. ;)

Ik wou hier en daar ook een extra folieke toevoegen. Zo deed ik het knopenpad in een contrastkleur, maakte het *hoekje* van zonen09 op het voorpand en maakte ook een contraststrook op de rug.

Jesse wou hem eerst niet aan... *zucht*
ah nee, want daar staan GEEN dieren op mama! en ook GEEN dino's mama!

Na wat inpraten (lees: je krijgt een koek als je het past) toch aangekregen en het past *oef*
Of hij veel de kast uit gaat komen is een andere vraag. als het van mij afhangt wel! want ik vind hem super.
Misschien volgende x als ik zoveel tijd steek in een naaisel, toch maar rekening houden met meneer zijn stofsmaak...

de stofjes zijn beide van Soft Cactus
Folding Boats Blauw & Star Flight Oranje








de foto's zijn beperkt, natuurlijk had meneer geen zin in foto's nemen... *ik heb het toch al gepast mama!*

Ik maakte er ook al eens voor een zoontje van een vriendin :)
verliefd was ik op deze stofjes. spijtig genoeg hadden we het netjes uitgerekend en was er niets meer over.
ben nog steeds HEEL fier op mezelf dat ik ze niet nabestelde voor Jesse :)
(hoewel hij deze waarschijnlijk geweldig vond)



2 opmerkingen:

  1. Allemaal heel mooi!! Volgende keer neem je Jesse mee naar de stoffenwinkel :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk gedaan! Af en toe kiest de zoon ook mee, en soms koop ik dan wel een stofje waarvan ik denk: O jee… Maar meestal doet hij braafjes aan wat ik maak, gelukkig! Hopelijk draait jouw zoon nog bij en wil hij hel dragen deze winter!

    BeantwoordenVerwijderen