woensdag 14 oktober 2015

Charles en zijn dames

Deze Charles broek is nu toch al een tijdje klaar...

Ik maakte ze in combinatie met een Julia sweater in een van de mooiste vogel-stofjes ooit.

Maar... het plaatje klopte niet helemaal... :(

Ik werkte de Charles af met redelijk wat *bling* Zo zit er een gouden paspeltje tussen de voering van het voorpand, en gebruikte ik gouden naaigaren om hier en daar een accent te leggen. de voering en zakjes maakte ik uit een restje Camelot Fabrics, ook met goud.
en daar zit het hem juist...

De Broek op zich, daar ben ik verliefd op! zo'n diepe paars-roze kleur vind ik prachtig, en dan al helemaal met de gouden afwerkingskes.
Maar ze past niet bij de Julia. de stof van de zakjes vloekt echt met de sweater...




ik maakte de broek omplooibaar met dezelfde voering als de zakjes







Niet naar mijn goesting dus... op zoek naar wat anders!


Ik vond uiteindelijk gouden sweaterstof bij Liesellove en bestelde deze direct,
combineerde die met een ander mooi vogelstofje en een restje van de jeans van de broek.

het patroontje is een raglan shirtje uit de ottobre.

Mijn voorkeur gaat uit daar de effen shirt met paarse mouwtjes, die is er echt voor op gemaakt
Welke denken jullie?


op de effen shirt moest hier nog een applicatie komen, besteld bij IKKE



een schattig poesje :D









Stof Broekje: paarse stretchjeans van bij Nostex in mechelen
stof voering: houndstooth in white & marigold - camelot fabrics
Stof Julia: geen idee - komt van bij cas en nina
Stof raglan: glittersweater goud - liesellove

3 opmerkingen:

  1. Ik vind beide raglantruitjes heel tof, de Julia zou ik inderdaad eerder op een jeansbroekje doen :) Maar hartjes voor die Charles!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Moh, zoooooo tof!!!!
    Ik vind eigenlijk de vogeltjesstof-versie zeker zo leuk als die met het gouden sweaterstofje (dat ook super is!). Maar allebei dus gewoon héél leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben ook helemaal verliefd op de broek! Truitje met poes is de perfecte match!
    Andere truitjes ook leuk! Maar dan inderdaad in combi met iets anders.

    BeantwoordenVerwijderen