woensdag 14 november 2018

Breimodus

Nu het weer wat frisser wordt ben ik weer ik breimodus :)
Heerlijk...

Als eerste maakte ik een trui voor Elin,
of eigenlijk maakte ik als eerste een trui voor mezelf, maar had wol te weinig en ben nu op de nabestelling aan het wachten :(

maar.. nu dus een trui voor Elin. De keuze was snel gemaakt. De Taramini van Fibremood.
Zodra ik er overal versies van zag verschijnen was ik verkocht!

Ik had vorig jaar eens ergens enkele bolletjes velvet wool gescoord en daar zou ik hem mee maken.
Ik moet zeggen dat een een nipte was :p Maar het breide vlotjes weg!


Heerlijk zachte trui, eerst zou ze hem niet aan (want de zon scheen...zucht ) 
nadien wou ze hem niet meer uit :) 


Jesse kwam ook plots met een wollen trui buiten spelen. Hij had die al lang in zen kast zien hangen en nu kon hij die eindelijk dragen - want het werd eindelijk kouder (begrijpen wie begrijpen kan die kinderen van mij...)

Maar idd, ik breide de trui vorige winter, tegen dat hij klaar was werd het al te warm. gelukkig past hij nog.


Het patroon is de Quokka van Compagnie M. 
Wol is van de Wibra (haha) die wou ik nu toch eens testen. Hij is in ieder geval redelijk uit de was gekomen.


Ben al blij dat hij nog past en dat meneertje er content mee is










3 opmerkingen: