vrijdag 23 februari 2018

I love sweaters! deel 2

Die titel mag je letterlijk en figuurlijk nemen :) zeker met deze temperaturen. brrrr

Ik had nog een zeer schoon zacht minky fleeceje liggen. In de tijd nog bij Liesellove gekocht.
(kenners weten dat dat al even geleden is dus..)

Het werd goedgekeurd door beide kids. Al was dat niet het oorspronkelijke plan :/ ik zocht me dus een bijpassend stukje Minky in de Nostex en hupla. 2 sweatertjes kreeg ik eruit.

Het werd twinning, maar toch niet helemaal.



Jesse kreeg een Genser sweater - uit het boek I love sweaters ;)


Ik stak een wit paspelke tussen de panden zodat het lekker afsteekt.

Alleen de mouwen waren te kort :( spijtig, nochtans die van de Jesi sweater waren wel ok.
Erg vreemd dat die zo verschillen, maar ik verwijderde de mouwboord en maakte deze dubbel zo lang. Zo kan hij het toch even aan.


Elin kreeg een Semper sweater van Sofilantjes - deze x eens met een kap voor de afwisseling.
die kids zijn zo knuffelzacht nu :D


Patroon:
Jesse: Genser sweater - I love sweaters
Elin: Semper sweater - Sofolantjes

Stof:
Minky fleece met vosjes: Liesellove (al lang geleden)
Minky fleece bruin: Nostex mechelen




1 opmerking: