maandag 26 september 2016

restjesverwerking -> onderbroekjes deel1

Onderbroekjes - onderbroekjes en nog eens onderbroekjes


Elin is al een hele tijd zindelijk.
Sinds ergens in april als ik me niet vergis ;)

Het kind vroeg zelf achter een potje, dus dat was echt wel makkelijk!

Nu, vind maar eens onderbroekjes voor zo'n kleine smalle meid.. onbegonnen werk.
Dus tekende ik zelf een patroontje uit; op basis van haar afmetingen en begon in de restjesbak stukjes tricot bij elkaar te sprokkelen.

Maar dan -  -  - vond ons mama een hele resem kleine onderbroekjes in de action (denk ik) ze zaten perfect! en het project *ik maak zelf wel onderbroekjes* werd aan de kant geschoven.

Nu, ik ben zo een madam die liever geen nieuwe projectjes knipt als de bak nog vol ligt. Laat ik nu vorige week de laatste t-shirt voor Jesse in elkaar gestoken hebben. Dus pronkte daar nog enkele overgebleven broekjes op de bodem. -> Ik maakte er tussendoor hier en daar wel al eentje.

Effe tanden bijten en hupla. Klaar.


Op ons verlof in Nederland diende ze soms ook als zwembroekje ;)
Niemand die dat ziet,  toch? :p


Omdat ik ook wel enkele restje tricot overhad die voor Jesse konden dienen, tekende ik een goed zittende boxer over en maakte er ook enkele voor hem.



En je las het goed: Onderbroekjes - deel 1 - want er ligt weer een hele hoop restjestricot klaar voor nog meer van dat ;) ideale verwerking voor die leuke overschotjes waar je echt niets anders meer uit kan maken.





4 opmerkingen: